Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. maj 2007 - 19:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billeder fra mobil til webhotel

Tja, ved ikke lige i hvilken kategori dette skal skrives, men hvordan kan man sende billeder fra mobilen til et webhotel (Apache) - eksempelvis via e-mail.

Jeg efterlyser ikke kode (endnu) men ideer til hvordan det kan gøres.
Avatar billede simplus Nybegynder
10. maj 2007 - 19:33 #1
Til det skal du så vidt jeg ved have en gateway, læs mere her: http://www.onlinecity.dk/VisProdukt.aspx/1
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. juni 2007 - 04:28 #2
Ingen løsninger?