Avatar billede denima Nybegynder
29. april 2007 - 12:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ændring i "givet licens til"

Hejsa derude..

jeg har et spørgsmål omkring en ændring af "givet licens til" under denne computers egenskaber.

jeg har lige overtaget en computer fra en, og vil gerne have det ændret. Jeg skal høre om det er muligt at ændre det uden en formatering? og om en formatering overhovedet hjælper? :)

Håber i kan besvare spørgsmålet..

Mvh..

dNm
Avatar billede screem_brille Novice
29. april 2007 - 12:30 #1
Avatar billede denima Nybegynder
29. april 2007 - 12:36 #2
Nu har jeg gjort det, og det har ændret sig derinde :)

men har lige et lille spørgsmål mere..

Hvis man kigger i stien i fx dokumenter ..

C:\Documents and Settings\hans navn\Dokumenter

kan det også ændres? :)
Avatar billede madeindk Nybegynder
29. april 2007 - 12:48 #3
Det mener jeg ændrer sig af sig selv hvis du omdøber brugeren på computeren.
Avatar billede madeindk Nybegynder
29. april 2007 - 12:49 #4
"Givet i licens til:" har nemlig intet med brugernavnet at gøre.
Avatar billede leif Seniormester
29. april 2007 - 12:51 #5
Mappen i Documents and settings ændres ikke automatisk !

Anbefaling opret en ny bruger med det rigtigte navn du vil have og slet den gamle bruger, bare husk at flytte eventuelle dokumenter og lign. fra den gamle profil før sletning
Avatar billede denima Nybegynder
29. april 2007 - 12:52 #6
Hmm hvis du mener brugerkonti ?
Der har jeg lavet en bruger, men den har stadig det samme navn i dokumenter, så tænkte at det kunne ændre sammen med "Givet i licens til" , hvilket det så ikke gør :) hehe
Avatar billede leif Seniormester
29. april 2007 - 12:54 #7
Hvis du har oprettet en NY bruger ikke ændret navn, men NY, så laver den også en ny mappe med det rigtige navn !
Avatar billede denima Nybegynder
29. april 2007 - 12:56 #8
jeg giver et forsøg :)
Avatar billede screem_brille Novice
29. april 2007 - 13:01 #9
brugernavn og givet i licens til er 2 vidt forskellige ting, du kan kun få et andet navn under documents and settings, ved at oprette en ny bruger med det brugernavn du vil have.
Avatar billede denima Nybegynder
29. april 2007 - 13:18 #10
Jeg takker :D
det hjalp ..