Avatar billede kick Nybegynder
25. april 2007 - 19:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

List over Webhotel/webserver i DK

Er der mon nogle der har en list/URL over alle Webhoteller/Webserver der er her i DK.

60 stærke point på højkant

kick
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2007 - 19:57 #1
nej det er umuligt, alene jeg har 3 HTTP/FTP (herhjemme)
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
25. april 2007 - 22:15 #2
www.netstats.dk giver et rimelig godt billede
Avatar billede skildpadden Nybegynder
03. juni 2007 - 09:15 #3
Du kan finde en liste over webhoteller på www.find-webhotel.dk eller www.webhostpriser.dk

Listerne er godt nok ikke komplette, da den afhænger af at de enkelte udbydere tilmelder sig siderne, men der er da nogle stykker.

En liste over alle webhoteller eller for den sags skyld webservere, finder du næppe nogen steder.