Avatar billede boris Mester
04. april 2007 - 16:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køre konvertering m.v. på webhotel med cronjobs

Jeg har et problem, der giver meget store frustrationer.
Forskellige sider på et webhotel skal køres på bestemte tidspunkter for at indlæse tekstfiler i MySQL eller for at konvertere billeder m.v.
Det er både ASP og PHP filer.
Hvis jeg kalder disse sider fra min browser, virker de fint.
Ligeledes hvis jeg kalder dem med et simpelt VB-program.
Men når de kaldes fra Tyskland fra www.cronjob.de, sker der ingenting overhovedet.
Jeg tænker, at det måske er fordi www.cronjob.de har for hurtig timeout på sin request, men hvis det er tilfældet, skal jeg så finde en anden udbyder af cronjobs eller en anden udbyder af wehoteller?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. april 2007 - 17:26 #1
genere dine sider noget output til skærmen
Avatar billede boris Mester
04. april 2007 - 17:39 #2
både ja og nej.
Jeg har prøve at lave en side i ASP, som kun består af koden til det som den skal lave. Den virker heller ikke
Avatar billede ttopholm Nybegynder
04. april 2007 - 17:50 #3
Jeg har uploadet, at hvis der ikke bliver skrevet noget på skærmen enten via response.flush eller lign. så få den timeout
Avatar billede boris Mester
08. april 2007 - 10:33 #4
Enden på historien blev at jeg måtte bede udbyderen køre cronjobs.
Jeg har prøve alt med flush osv.
Alternativet var at jeg skulle have lavet et program fra mit eget netværk, som kaldte siderne med 60 sekunders timeout.
Avatar billede leif Seniormester
08. april 2007 - 10:36 #5
Hvis du kunne det er det også det bedste