Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2007 - 17:15 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvad viser denne ramtester

Efter at min computer er blevet langsom i opstarten søgte jeg på eksperten efter en ramtester de nu har kørt i ca 2 timer. 20 min skulle være nok Jeg er i tvivl om testen er fuldført fordi der står 0,2 forneden 0 errors må jo betyde 0 fejl. Så enten er mine ram i orden, jeg har brugt en forkert tester, eller testen er ikke blevet fuldført

http://aycu11.webshots.com/image/11770/2002192415402878979_rs.jpg
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 17:31 #1
ellers prøv med memtest86 du kan med fordel hente ultimate boot cd, og brænde den ud på en cd, den indeholder en masse gode værktøjer bla memtest86
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. marts 2007 - 17:39 #2
jeg vil mene, at det betyder, at den er 0,2 % færdig med at tetste alle ram, og den ikke har fundet nogen fejl.O)
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2007 - 17:41 #3
Skal jeg brænde den med brænde den som alm. brænd image i Nero eller som en isofil. Det har jeg før haft problemer med)
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 17:50 #4
du skal brænde den som image, bruger du nero smartstart eller nero burning rom ? (filen skal evt pakkes ud, kommer an på hvilken version du henter)
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2007 - 17:53 #5
Jeg kan bruge begge dele i mit nero program. Normalt ville jeg nok brænde den i Nero burning rom
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2007 - 17:57 #6
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 18:04 #7
nej ;) du vælger brænd image fra menuen "brænder" og henviser så til image filen (den iso fil du har hentet)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. marts 2007 - 18:51 #8
lad testen køre natten over..
Og du vil sikkert se, at der ingen fejl er.
Mentest er ligeså langsom..O)
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2007 - 19:34 #9
Jeg blev nødt til at genskabe mit C-drev men en image fil fra Acronis da der ikke rigtig virkede noget efter en systemgendannelse. Det viste sig at være en god ide. Der er nu flere ting der skal opdateres og genskabes. Den imagefil var over 1/2 år gammel. Hvis I ønsker point vil I så iokke lægge et svar, da jeg lærte noget og nu også har et redskab til at chekke mine ram
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 19:41 #10
svar
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. marts 2007 - 19:51 #11
~