Avatar billede deathlydad Nybegynder
21. marts 2007 - 18:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Domæne og webhotel.

Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage 2000 til et værested for psykisk syge.

Nu skal jeg have den på nettet, men skal bruge domænenavn og webhotel.

Spørgsmålet lyder: Hvordan gør jeg og hvor??

Værestedet har ikke for mange penge, så løsningen må meget gerne være så billig som mulig.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 19:10 #1
Jeg har lavet et værested for min datter/svigersøn, og det er placeret på www.cliche.dk og har virket upåklageligt siden.

Det lille hotel til 9.00 md er har været rigeligt, domain kan billigt købes og administreres vis www. gratisdns.dk

Men der findes selvfølgelig mange andre
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 19:14 #2
Nå... men den jeg talte om koster 10.- md (Delta)der er statistik med uden er det kun 5.- (Gamma) begge med PHP eller Asp og Myssql - + moms. men i er vel momsregistreret ?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2007 - 19:14 #3
Der er flere muligheder, men jeg ville også overveje hvad der købes i forhold til at mange af de helt billige også kan have problemer omkring oppetid og langsom tilgang osv.

Nogen af de billige kunne være one.com, surftown.dk, starthotel.dk

Jeg vil ikke anbefale nogen af dem, da jeg ikke har prøvet nogen af dem, men der er flere indlæg her på eksperten med billige hosts, for og imod osv.
Avatar billede deathlydad Nybegynder
21. marts 2007 - 20:07 #4
Det er et kommunalt værested, så momsen er ikke noget problem.

Jeg har taget kontakt til www.cliche.dk og forventer svar fra dem i morgen. (Fik dem også anbefalet af en ven).

Da hjemmesiden hovedsagelig vil bestå af skriftlig information, og brugergruppen er forholdsvis lille, så tror jeg ikke at oppetid og langsom tilgang er det jeg skal tænke mest på.

Vender tilbage, når jeg har fået en tilbagemelding.
Avatar billede it-dk Nybegynder
22. marts 2007 - 08:12 #5
Jeg ville anbefale www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. Dem bruger jeg selv til mine mange domæner og er yderst tilfreds med dem. Jeg ved at f.eks unitspeed.dk levere til det offentlige. Den billigste af disse er intergate.dk men du kan prøve at se mere på dem.
Avatar billede deathlydad Nybegynder
25. marts 2007 - 23:52 #6
Jeg har valgt en løsning fra www.intergate.dk.

Skal jeg give point til it-dk, skal der lægges et svar..
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. marts 2007 - 05:30 #7
Takker. Håber du også syntes de er gode.