Avatar billede pokerhouse Nybegynder
11. marts 2007 - 17:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

web hotel til Web shop

Jeg er igang med at lave et web shop ( OsCommerce ).

Der skal være betaling via fribetaling på denne hjemmeside, men hvilken web hotel kan man bruge til dette ?

Det må gerne være meget billigt sted ?

Kan fx. b-one.dk bruges ?
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:32 #1
Alle kan bruge FriBetaling.

Men kig på www.web2u.dk
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:33 #2
Har superfed Support ! :-)
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
11. marts 2007 - 17:36 #3
er der nogle som har erfaring med at ligge et sådan web shop op på et web hotel.?
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:40 #4
Ja
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:41 #5
Jeg har dog endnu ikke implementeret FriBetaling i nogen, men de har jo lavet et modul til det, så det skulle ikke være et problem
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:43 #6
Bare bemærk at du skal have Plus FriBetaling for at bruge RemoteLoad altså bruge deres Certifikat
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
11. marts 2007 - 17:44 #7
hvad mener du leif?, men det.. at man skal købe plus fribetaling for at få deres certifikat på hjemmesiden
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:46 #8
Hvis du bruger Basis læser jeg deres side til at du selv skal have SSL certifikat

Alle Dankort transaktioner skal foregå via en https forbindelse og til dette skal der bruges et Certifikat
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 17:48 #9
Det er sådan jeg læser deres side !
Avatar billede it-dk Nybegynder
11. marts 2007 - 23:28 #10
Jeg bruger selv www.intergate.dk og www.unitspeed.dk til mine mange domæner. Dem kan jeg helt klart anbefale efter jeg gennem tiden har prøvet en hel del. Af de 2 jeg har oplyst er intergate.dk den billigste. Alle webhoteller kan anvende fribetaling men der er nået med ssl på den billigste som leif oplyser. Du skal nok vælge minimum løsning 2 eller 3.
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
20. marts 2007 - 20:26 #11
likker