Avatar billede ggdag Nybegynder
28. februar 2007 - 14:25 Der er 4 kommentarer

Hjælp til fonts

Hey all!

Jeg har fundet nogle sjove skrifttyper på nettet (en japansk og en fra tibet og lign.) og har lagt dem ind i C:windows:fonts men word vil åbenbart ikke læse dem for man kan ikke vælge dem inde i word under fonts, hvad gør jeg?? De er vist nok såkaldte true types, hvis det har nogen betydning....

På forhånd tak,
Christian
Avatar billede hcma Novice
28. februar 2007 - 14:34 #1
læg dem ud på skrivebordet -> åbn så Kontrolpanel -> skrifttyper -> Filer -> Installer ny skrifttype
Avatar billede ggdag Nybegynder
28. februar 2007 - 15:25 #2
Mange tak!!
Avatar billede hcma Novice
28. februar 2007 - 15:51 #3
der kommer så et svar her  :o)
Avatar billede hcma Novice
28. februar 2007 - 15:53 #4
velkommen til eksperten.dk
du bør læse bl.a. dette om eksperten  http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

for at acceptere et svar, skal du hoppe helt ned til venstre -> markere svarerens navn og så derefter trykke på Accepter.
Så lukkes spørgsmålet.