Avatar billede hellfishdk Nybegynder
28. februar 2007 - 11:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Multispørgsmål: Webhotel, navne

Jeg vil oprette en website hvor jeg kan eksponerer nogle af de applikationer og webløsninger jeg laver. Webhotellet skal:
*understøtte .NET 2.0 og MSSQL 2005
*det skal ikke være et problem at de filer jeg uploader også bliver downloaded (der er ikke tale om ulovlige filer)
*så må der gerne være ubegrænset/mange subdomains
*ubegrænset/mange mailkonti

De webhoteller jeg er kommet frem til er, som jeg gerne vil hører om der er nogen der har erfaringer med:
*Azero.dk
*buydomains.dk
*surftown.dk

Det leder mig over til de andet spørgsmål:

hvilket navn er fængende?

fjeldsoft

eller

i-coder
Avatar billede it-dk Nybegynder
28. februar 2007 - 15:19 #1
Jeg meneer at have hørt mange problemer med buydomains.dk at de ikke frigiver domæner og ikke svare osv. Hvis jeg skulle vælge ville jeg nok tage surftown.

Navn: i-coder
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
28. februar 2007 - 16:00 #2
Jeg googlede lige lidt på buydomains.dk, og det virker lidt kaotisk mht hvor de er i verden, og om man kan være sikker på at ens domæne virker eller ej. Man skal betale til dem i USA. Kan jeg stole på dem?
Avatar billede it-dk Nybegynder
28. februar 2007 - 17:38 #3
Det jeg har hørt snyder de ikke men har hørt mange klage om dem at de ikke svare, ikke tillader at man flytter domæne hvis man vil til en ny udbyder osv. Jeg ved ikke om det er blevet bedre men jeg bruger dem ikke. Jeg har selv prøvet en del både billig og dyrere til mine mange domæner. Til dato er jeg selv yderst tilfreds med www.intergate.dk og www.unitspeed.dk (er prisforskel mellem disse)
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
28. februar 2007 - 18:56 #4
såvidt jeg kan se så byder de to ikke MSSQL (i hvert fald ikke 2005).
Avatar billede it-dk Nybegynder
28. februar 2007 - 19:35 #5
Undskyld det fik jeg slet ikke set. Men ser du på azero's hjemmeside og holde lidt øje med side genstartes deres server tit - syntes jeg.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
28. februar 2007 - 19:49 #6
det har du ret i. Tak for info :)

Jeg tror jeg vælger surftown, og så må jeg se om et år om jeg er tilfreds med dem...
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
28. februar 2007 - 22:19 #7
Har lige flytte 6 web hoteller til www.codefrog.dk.
Kan varmt anbefale ham - og en fantastisk service og meget fleksibel.
Avatar billede it-dk Nybegynder
28. februar 2007 - 22:39 #8
Jeg har ikke selv hørt så dårligt om surftown. Ja du kan jo altid skifte igen.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
28. februar 2007 - 22:54 #9
nu læste jeg så selvfølglig lige (på nettips.dk) at en tidligere kunde fik fjernet sit domæne og slettet sin database med 3000 bruger, fordi han havde en trafik på 500mb/mnd. Det er sådan noget jeg gerne vil undgå. Da jeg skrev med sales på surftown, var hans eneste bemærkning til om forbruget, at det var et skøn som teknikerne tog og man ikke ville blive forvarslet om at man havde en bekymrende trafikmængde. Et eller andet sted synes jeg det er ret uprofessionelt holdning/service at yde sine kunder.

Så tilbage til mulighederne igen. Andre forslag til et webhotel?
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
28. februar 2007 - 22:59 #10
jesperfrier:

Det er ikke meget information han har på sit site ;)

Som udgangspunkt vil jeg helst se sort på hvidt hvad en host kan tilbyde, og hvis det ikke helt er det jeg vil have jamen så slipper jeg for at skulle hører på en belastende sælger.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
05. marts 2007 - 19:59 #11
Jeg valgte surftown som mit webhotel.

it-dk smider du et svar, så du kan få dine point for svar/guide?
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. marts 2007 - 23:27 #12
Takker. Nok det bedste valg ud af de 3 efter min menig. Men du kan jo altid skifte.
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
05. marts 2007 - 23:54 #13
Det håber jeg :) Men tak for hjælpen