Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
27. februar 2007 - 12:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside i siden.

Hej allesammen.

Kan man i word åbne en browser i højre side (der hvor står induktion, søgning og hjælp).

Siden skal afvikles på en ekstren server.

På forhånd tak !
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. februar 2007 - 12:56 #1
Tror jeg ikke. Hvorfor vil du vise en side i word?
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
27. februar 2007 - 13:00 #2
Er du sikker.
Vil gerne have den til det :) .. Det et projekt i skolen, vil helst ikke komme nærmere ind på det.

Hvadså med den der hjælp som bliver sideopdelt, kan man så ikke ændre til en anden side ?

På forhånd tak
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
27. februar 2007 - 13:04 #3
Eller er det muligt via en knap / macro at sende en forspørgel igennem.
Avatar billede mrgumble Nybegynder
05. marts 2007 - 10:30 #4
Hvad med at tage en form, smække en webbrowser ind i dén (der findes en control fra MS der gladeligt gør dét - Microsoft Web Browser), positionere formularen til højre side af skærmen, ændrer Word-vinduet så den ikke længere er maksimeret og har rette højde og bredde og evt. slutter af med at sætte formularen til altid at blive vist øverst (skal vist gøres vha. API)?
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
07. marts 2007 - 13:59 #5
Hvordan vil du gøre det :s ?
Avatar billede mrgumble Nybegynder
07. marts 2007 - 14:58 #6
Ikke for at være fræk, men det vil jeg gøre på lige netop dén måde som jeg har beskrevet. Det kræver dog en del kendskab til VBA.
Hvis du vil vide noget specifikt, så spørg specifikt (evt. i nogle andre tråde så det ikke bliver kludret sammen).
Avatar billede mrgumble Nybegynder
07. marts 2007 - 17:06 #7
Ret tilfældig, så faldt jeg lige over denne artikel fra MSDN:
Managing Task Panes in Multiple Word and InfoPath Documents
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/bb264456.aspx