Avatar billede steelman Novice
24. februar 2007 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Siden er sidst opdateret [dato]"

Hej,

Måske er det et meget simpelt spørgsmål.... Men er det ikke muligt i Dreamweaver at automatisk indsætte datoen for hvornår siden sidst er blevet gemt?
Altså så programmet selv opdaterer en dato et givet sted på siden hvor der fx står "Denne side er sidst blevet opdageret den 31. februar 207"....

Selvfølgelig kan man selv skrive det ind hver gang, men jeg synes bare at det kunne være lidt lettere hvis det blev gjort automatisk hvergang siden blev gemt...

:-)
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2007 - 11:23 #1
ja men.. du kan i hvertfald købe dette ekstra for "12 kroner:o) "
http://www.communitymx.com/abstract.cfm?cid=B7409

så kan du.
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2007 - 11:24 #2
du kan prøve at indsætte dags dato helt normalt via. dreamweaver.. men tvivler på den opdatere den næste gang igen.
http://www.lehigh.edu/computing/web/Dream2004/utilities.html
Avatar billede steelman Novice
24. februar 2007 - 15:30 #3
den sidste mulighed var netop den jeg ledte efter, men ikke kunne finde :-) Det var en lettere (og 2 dollar billigere) løsning ;-)
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2007 - 16:45 #4
he he super:)

fortsat god weekend:)