Avatar billede lysholm Praktikant
23. februar 2007 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billigt hotel med smtp efterlyses (One.com kan ikke bruges)

Hej!
Min kone har hjemmesiden www.bibele.dk, som kort fortalt går ud på at folk har mulighed for at få et lille bibelvers hver dag på mail.

Havde indtil i går www.one.com som udbydere, men de har nu slettet domænet, fordi de påstår det var spam min kone sendte ud!
(Skal lige siges, at i ALLE mails der blev sendt ud, var der mulighed for at framelde versene, og at dem der havde tilmeldt sig, skulle beskræfte tilmeldingen!)

Sagen er den, at jeg skal finde et webhotel (gerne billigt), der har en smtp-server jeg kan bruge, da jeg har CPH-Metronet som internetudbydere og da deres smtp-server ikke tillader at der sendes mange mails ad gangen, er jeg nødt til at have et webhotel med smtp-server.

Nogle gode forslag?
Avatar billede bobmanden Nybegynder
23. februar 2007 - 17:41 #1
Hvis du sender via PHP, så behøver du jo ikke have en SMTP server som du kan sende igennem. Ved at sende via PHP sender du jo igennem din webhotel udbyders SMTP server. Det eneste det kræver er selvfølgelig at du laver et PHP script som kan sende de e-mails, eller downloade et script et sted fra nettet.

Af webhotel benytter jeg selv csg.dk og de er ikke ret store, men service og kvalitet er i toppen synes jeg. Har også haft god erfaring med wannafind.dk. Har haft dårlig erfaring med b-one/one.com, surftown.dk og web10.dk
Avatar billede lysholm Praktikant
23. februar 2007 - 18:04 #2
Tak for svaret! (Giver ikke point endnu)
Min kone vil helst sende versene (mails) ved hjælp af Outlook og kan se csg.dk ikke har smtp-server.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 19:41 #3
jo, jeg villle gøre som bobmanden skriver, brug php, det gør jeg selv og det går bare derudaf. Se evt. nærmere på den vi bruger www.listmessenger.com.

Og husk så at have i tankerne, send kun mail til dem der har bedt om at få en mail fra dig, saml aldrig tilfældige mail op, ellers risikerer du at blive meldt for spam og dermed nedlukning af siden.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
23. februar 2007 - 19:41 #4
hvor mange besøg har du, jeg kan lægge den på min server, der kan i sende alt de mails i vil.

Du kan lige kontakte mig på MSN for flere informationer.

MSN: Karsten@ravsted.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 19:54 #5
kommer til at tænke på, vi i "gamle dage" sendte mails direkte fra egen pc
til ca. 500 medlemmer, men lidt mere bøvlet at holde styr på til- og frameldinger.  Kan se programmet eksisterer endnu, www.ppsoft.dk
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
23. februar 2007 - 20:03 #6
Du må også godt bare bruge min mailserver til det.

Den kan godt klare det.