Avatar billede mikkel. Nybegynder
22. februar 2007 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Word Enterprise 2007

Jeg har lige fået den nye office enterprice 2007 pakke. Det er super fedt, men der er dog en funktion der driver mig til vanvid. Når jeg bruger ligning-funktionen i word (som ellers er super smart) kommer der konstant en meddelelse om makrofejl. Hvordan deaktiverer jeg det skidt? Har prøvet at lige lidt i word indstillinger under makro, men jeg synes fejlen kommer lige meget hvad jeg prøver...
Avatar billede supertekst Ekspert
22. februar 2007 - 17:40 #1
Kunne der ligge noget under Funktioner / Skabeloner & Tilføjelsesprogrammer (2003) - eller hvad det nu må hedde i 2007
Avatar billede mikkel. Nybegynder
22. februar 2007 - 18:49 #2
Nej, for der er slet ikke noget der hedder funktioner i det nye word. Tror man skal have prøvet det før man kan beskrive det. Det skiller sig meget ud fra de tidligere versioner.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. februar 2007 - 20:51 #3
Hvis du har mulighed for at konvertere filen til 2003-format - så er du velkommen til at sende den til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede mikkel. Nybegynder
22. februar 2007 - 23:02 #4
Det har jeg desværre ikke. Ellers tak for forsøget.

Nogen andre der har word 2007 der kan hjælpe?
Avatar billede mikkel. Nybegynder
13. marts 2007 - 00:14 #5
intet svar.. lukker tråden