Avatar billede steen_hansen Forsker
17. februar 2007 - 21:21 Der er 1 løsning

Nogen erfaringer med rod på webhotellet?

For 2-3 mdr. siden oplevede jeg, at der pludselig lå en masse htm-dokumenter på et af mine subdomæner. Det var dokumenter fra et andet domæne. Det kom dog hurtigt på plads, pludselig var de væk igen, alt så ud til at være i orden. Så jeg undlod at kontakte dem.

I onsdags skal jeg så pludselig til at angive user/pass til min startside, som er en side udviklet af mig selv. Da jeg kigger på serveren, mangler dokumenterne ganske rigtigt, og det er derfor jeg bliver promptet for pwd.

Nu har jeg brokket mig pr. mail, og de har bare svaret tilbage, at de ikke kan se der er noget galt med serveren. Men jeg kan da få genetableret mine ASP-dokumenter, hvis jeg kan angive mapper/filer.

Jeg har et MegaWeb hos ConCor. Er der nogen, der har nogen idéer om hvad der er gået galt, og er der nogen der ved, om det er sket tit? Et umiddelbart gæt er, at der er gået noget galt med mapning af domæne, men det er absolut kun et gæt. Håber på nogle kvalificerede svar.

Jeg skal lige skynde mig at sige, at jeg har været godt tilfreds med deres service. Men det foruroliger mig godt nok, hvis en af teknikkerne får lavet et eller andet på serveren, som han ikke har helt styr på. Jeg vil gerne kunne være så sikker på dem, at jeg bare véd, at der ikke sker noget med det, som jeg lægger op på webhotellet. Det ser desværre ikke ud til at være tilfældet :/
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2007 - 20:06 #1
Lukker