Avatar billede am-schluter Nybegynder
14. februar 2007 - 19:43 Der er 2 kommentarer

hjælp danskrumaenskhjelp

hejsa vi er en forening der hjælper i rumænien
vi søger folk der vil smide en af vores banner på deres side eller som har meget lagerplads som vi kan låne gratis helst på sjæland men al hjælp er til gavn for os

det er til børne hjem i rumænein og de kommer fra et hotel i odense vi er en forenige der heder www.danskrumaenskhjelp.dk

det dreiger sig om ca I løse tal drejer det sig om ca. 200 senge, 130 skriveborde, 200 lænestole, et hav af lamper samt en masse andre ”småting”.

som vi manger plads til go have opbevare ind til vi får dem sendt til rumænien
og så søger vi plads på forskælige sider der vil have en banner liggene som linker til vores side
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
15. februar 2007 - 02:59 #1
Jeg vil være villig til at have et banner på mine bandhjemmesider hvis det kunne være til nogen hjælp
Avatar billede am-schluter Nybegynder
15. februar 2007 - 09:42 #2
meget stor hjælpe du finder banner her http://www.danskrumaenskhjelp.dk/viewpage.php?page_id=25