Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. februar 2007 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mine fodnoter laver en unødvendig stor topmargin

Hej Eksperter!

Jeg er i gang med at skrive en rapport i Word, og i den forbindelse har jeg problemer med mine fodnoter...

De placeres korrekt i bunden, men den laver en unødvendig stor afstandsmargin til teksten i toppen (fodnotestregen placeres helt oppe ved teksten ) - Afstanden passer med den samlede højde af alle fodnoterne.

Er der nogen der kender til dette problem? Det er ret dumt da det fylder halvdelen af alle sider med fodnoter.

Problemet kan ses på nedenstående adresse:
www.alvision.dk/fodnote.png

På forhånd tak for jeres hjælp...
07. februar 2007 - 13:28 #1
Vis->Normal
Vis->Fodnoter
Nu kan du redigere i feltet nederst på skærmen, og slette de ekstra linieskift.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. februar 2007 - 15:06 #2
super, mange tak :)