Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
03. februar 2007 - 17:04 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

anbefal billigt webhotel

Som overskriften siger søger ejg et billigt webhotel hvor jeg kan reg. / have mit eget domæne så billigt som muligt. Til at begynde med skal det kun være ren HTML men senere vil jeg gerne udbygge med ASP. Det skal være hos nogen hvor det ikke er nødvendigt med kreidtkort for et sådant har jeg ikke
Avatar billede apo Praktikant
03. februar 2007 - 17:20 #1
www.wannafind.dk har et webhotel med de begrænsninger du søger (kun HTML) - og med mulighed for at opgradere til et webhotel med adgang til ASP/ASP.Net på et senere tidspunkt.

'Billigt' er jo et relativt begreb, så du må selv vurdere om deres priser er 'billige' nok til dig.

De er i hvert fald stabile og yder en god service.
Avatar billede popsy Novice
03. februar 2007 - 18:53 #2
Bruger www.web10.dk til mine mindre vigtige sider (clan-side, familie-side) osv.

Fordelen er at du kan hoste op til 10 domæner på samme hotel, og du kan betale via girekort.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. februar 2007 - 19:23 #3
Nu ved jeg ikke lige hvorfor du er forhippet på gammel teknologi som ASP, for ellers kan  du jo overveje http://www.gratisdns.dk/?size=400&side=67
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
03. februar 2007 - 19:29 #4
Jeg ser lige på det. Og erikjacobsen >> Jeg bruger ASP fordi jeg kan programmere i ASP, er aldrig kommet videre.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. februar 2007 - 19:42 #5
Det er ok, det er vi mange, der er startet med. Men mit link dur ikke til ASP.
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. februar 2007 - 11:11 #6
Jeg kan anbefale www.intergate.dk som er en af de udbydere jeg bl.a. selv bruger. De er billige og jeg er meget tilfreds med deres services osv.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
05. februar 2007 - 11:12 #7
Bruger selv ONE(B-One), og dem har jeg aldrig haft problemer med, og de er også billige. www.one.com
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
05. februar 2007 - 12:39 #8
Har valgt et tilbud jeg fik fra jirty. Hvis nu i alle smider et svar så deler jeg points hvis det er ok?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. februar 2007 - 13:10 #9
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
05. februar 2007 - 14:41 #10
skal ikke have :)
Avatar billede popsy Novice
05. februar 2007 - 15:34 #11
Vil kun have points hvis mit input kunne bruges, ellers afviser du bare.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
05. februar 2007 - 16:53 #12
hmm - syntes i skulle have lidt for ulejligheden
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. februar 2007 - 17:59 #13
Jeg behøver heller ikke da jeg ikke kunne hjælpe meget.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
05. februar 2007 - 18:31 #14
ok - så lukker vi dette. Kan i øvrigt anbefale jirty. www.jirty.dk De er ret flinke
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
05. februar 2007 - 18:32 #15
Og tusind tak for jeres tid 8>)