Avatar billede gangsebangse Nybegynder
27. januar 2007 - 20:39 Der er 2 kommentarer

Hjælp. Siden kan ikke vises

Hej.

Jeg har købt mig et domæne, og jeg har webhotel på GIGAHOST.!
Jeg har uploadet hele fusion pakken og gjort som jeg plejer, men når jeg vil køre setup.php skriver den bare siden kan ikke vises.

Hvis jeg bare uploader en index.html kan den heller ikke vises.

Hvis jeg tjekker status for min side inde på GIGAHOST står følgende: Domænets DNS-opsætning er muligvis ikke korrekt.

Nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes

Og hvad gør jeg for at få det til at virke
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. januar 2007 - 09:14 #1
Hvad hedder dit domain
Avatar billede l3kris Nybegynder
12. februar 2007 - 18:35 #2
Har du fundet ud af mere?

Jeg sidder i samme situation lige nu, også med gigahost.dk - jeg er dog kommet videre end det med forkert DNS-opsætning; nu får jeg at vide, at domænet er overført, men stadig uden at vise nogen filer.