Avatar billede sesam Nybegynder
26. januar 2007 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk .net 2.0 host

Jeg søger en Dansk .net 2.0 host hvor der er mulighed for administrere x antal domæner via et kontrolpanel ala. Plesk.

Krav til server: ASP.NET 2.0, MSSQL SERVER 2000/later or SQL Express.
Avatar billede keenkbh Nybegynder
26. januar 2007 - 12:16 #1
Af ASP.NET hosts kan nævnes: DanDomain og Surftown...

surftown har i hvert fald et kontrolpanel, om det kan opfylde dine betingelser, ved jeg ikke. Men kig lidt på, evt. kontakt surftown.

Jeg vil dog sige, at jeg har haft et domæne liggende hos surftown, og driftsstabiliteten er ikke den bedste for den private del. Erhvervsdelen har jeg ikke prøvet.
Avatar billede keysersoze Guru
26. januar 2007 - 22:21 #2
www.netsite.dk - kører selv plesk og .net 2.0 der
Avatar billede hansen Nybegynder
28. januar 2007 - 10:30 #3
Det lyder som om det er InsiteCreation du skal køre?
Har selv prøvet med Surftown, de er ikke til at hugge og stikke ang. den bruger der skal til på MS SQL'en. Så her virker det ikke!

Hører gerne fra dig hvis det er insite Creation du skal køre, og hvor du får det til at spille, tak.
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2007 - 23:45 #4
kommet videre?
Avatar billede sesam Nybegynder
30. april 2007 - 11:16 #5
Hey keysersoze: takker dor henvisning. Men jeg er ikke kommet videre med det - senere på året måske :O)