Avatar billede bassa Nybegynder
02. januar 2007 - 11:24 Der er 2 kommentarer

Importere site informationer?

Hey,

Min gamle harddisk døde for nylig (næsten da), så jeg har gen-installeret Windows XP SP2 på min anden harddisk. Jeg har ikke formateret min gamle harddisk endnu, fordi jeg ville overføre FTP-informationer fra min gamle installation af Dreamweaver 8 til min nye installation på den nye Windows XP.

Er der nogle som ved hvordan jeg kan overføre disse FTP-informationer fra mit gamle Dreamweaver 8 til det nye?

Der ligger nogle SiteCache information på stien; E:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Macromedia\Dreamweaver 8\Configuration, og har prøvet at kopiere dem over på den nye installation... det virker bare ikke, åbenbart fordi Dreamweaver "resetter" biblioteket ved startup.

Har også prøvet at importere Sites via "Manage Sites" featuren, men den skal bruge filer som har en .ste extension, og de extensions har jeg ingen steder på den gamle installation.

Nogen som kan hjælpe?

Mvh
Bassa
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. januar 2007 - 23:40 #1
http://mm-exporter.joexx.de/

Prøv at spørge eller først se om du kan finde info om det her.

Mener der ligger en god del info i Registry også + 2 andre steder som må kopieres over, men jeg har ikke tid til at finde det hele frem nu eller i nærmeste fremtid.

Ellers kan du prøve at google dig lidt frem og tilbage.

Det bedste var at få starte den disk op med den gamle XP på, installert mm-exporter og eksportere derfra...så går det hele automatisk.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. januar 2007 - 23:41 #2
Ps. du må ikke installere en ny XP på den gamle disk, kun præve at få gang i den som den er!!