Avatar billede unexperienced Nybegynder
01. januar 2007 - 13:43 Der er 3 kommentarer

bilig spil pc skal købes max 3000kr

Er det en ok køb eller har I bedre forslag?

Den skal bruges til spil, jeg spiller ikke selv men det gøre mine børn. Er grafikkortet stor nok (ved da den er stor nok til sims 2)

Udover det er SHG god til at reparer hurtigt hvis nu tingesten går i stykker?
Producent shg Computers

Varenavn

BasicLine 1023 - Sempron 3400+ 336, 512MB DDR2-667, 80GB SATAII HD, DVD Drive, Onboard VIA DeltaChrome VGA, Black DeZen2 Case
Pris 2495
http://www.shgcomputers.com/produkter/infobox.asp?varenr=375585&language=UK

BasicLine 1033 - Athlon64 3200+, 512MB DDR2-667, 120GB SATAII HD, DVD Drive, Onboard VIA DeltaChrome VGA, Black DeZen2 CaseModelBasicLine 1023BasicLine 1033
Pris 2895 DKK
http://www.shgcomputers.com/produkter/infobox.asp?varenr=375586&language=UK

Foreskellen på dem er:

CPU
TypeSempron 3400+
Athlon64 3200+

Cache
384 KB
512 KB

HarddiskAntal
80 GB
120 GB

Grafikkort
Grafik Chipset
VIA DeltaChrome

Indbygget Ram
Op til 256MB (Delt med computeren)

IndstiksportOnboard på bundkortet
- Har PCI-Express x 16 port ledig (Kan opgraderes til brug af PCI-Express grafikkort)
Onboard på bundkortet
- Har PCI-Express x 16 port ledig (Kan opgraderes til brug af PCI-Express grafikkort)

Tilslutninger
1 x 15 Pol Analog (D-Sub)
Avatar billede loppehund Nybegynder
01. januar 2007 - 14:46 #1
Den kan godt afvikle SIMS2, men ikke i tilfredsstilende grad. Dette opnår du aldrig med en onboard grafikkort.

SHG er noget af det bedste du har i DK
Avatar billede loppehund Nybegynder
01. januar 2007 - 15:29 #2
Avatar billede simlau Nybegynder
01. januar 2007 - 18:13 #3
Hej unexperienced

Der vil godt kunne spilles sims 2 på de computer med det er bestemt ikke pænt, eller flydende.

Jeg vil forslå at du finde en computer med et rigtigt grafikkort, altså ikke delt, selv det er svært i den pris klasse. Det er dog muligt at uden at gå ret meget over de 3000 at købe et grafikort fra ati's x1300 serie eller nvidia's 7300 serie, og sætte i den biligtiste af computeren, så vil dine børn få en del mere spilleglæde ud af det.

Du ville dog få meget mere computer pr krone ved at købe noget i den her stil:
http://topdata.dk/product.asp?product=3495&sub=287&page=1
Jeg ved godt at det er meget over budget, og undskyld, men du får meget mere computer for de sidste 1000 kr.