Avatar billede champfan Praktikant
27. december 2006 - 12:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan downloader jeg mit FP web til redigering?

Efter et totalt nedbrud på min maskine, hvor alle filer blev slettet (uden back-up), skal jeg hente nogle Frontpage westeder ned på min pc for at redigere i dem.

Jeg har forsøgt mig frem med Filer->Import af websted, men foruden at det tager en krig at hente ned, så får jeg heller ikke FP-temaerne med.

Hvordan henter jeg et websted ned til videre redigering? Og det på en måde, så teamerne bibeholdes?

Tak for hjælpen.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
27. december 2006 - 14:43 #1
er ikke helt sikker da det er et stykke tid siden jeg har gjort det og har aldrig benyttet temaer, men prøv dette.

- kopier filerne fra dit ftp program over på din pc.
- åben frontpage
- vælg filer, åben websted
- find mappen dit websted er i og marker den klik på åbn
- nu kommer der sikkert en boks op hvor der står noget med at der skal tilføjes nogen oplysninger til mappen for at behandle den som et websted. dette trykker du ja til.

nu skulle det gerne virke
Avatar billede nilsen Nybegynder
27. december 2006 - 20:57 #2
ga
Som muchaeltryl sier
brug et ftp program feks cute ftp
Opret en ny mappe på din hard-disk
last alle filene ned vha ftp programmet og kopier de over til din nye mappe, deretter bruger du frontpage til at åbne feks index filen i den nye mappe.
Tema og alt følger med, du kan redigere som tidligere, og nu laste det hele op igen via frontpage opplastingsmulighed, eller også ved hjælp af et ftp prgr.
N.
Avatar billede champfan Praktikant
27. december 2006 - 23:24 #3
Super. Og tak til jer begge, det virkede. Jeg benyttede Fp's eget ftp program til at hente filerne.

Hvem kan jeg få lov til at give point'ene?  ;-)
Avatar billede nilsen Nybegynder
27. december 2006 - 23:47 #4
ga
giv de til michaeltryl, han var gav den første kommentar
N.
Avatar billede champfan Praktikant
27. december 2006 - 23:50 #5
Fint nilsen.
michaeltryl... kom med et svar.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
28. december 2006 - 09:56 #6
svar