Avatar billede mulemule Nybegynder
20. december 2006 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Er gratisdns lidt halv ned ?

Er det bare mig eller er det ikke lige nu 20/12 kl 22:43 noget galt med gratisdns.

Mine url forwards virker ikke,

og hjemmesiden selv : http://www.gratisdns.dk/ ser heller ikke ud til at være oppe ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 22:51 #1
den svarer ikke her (på en TDC linie)
Avatar billede mulemule Nybegynder
20. december 2006 - 22:56 #2
Tak, jeg har også fået en anden til at prøve det fra en anden linje (også TDC) , her er jeg på en Fiber, jeg ved ikke hvem der står for det.

Det ser ud for mig somon at hjemmesiden www.gratisdns.dk er nede, og at url forwardsne heller ikke virker.
Avatar billede leif Seniormester
20. december 2006 - 23:08 #3
forum.gratisdns.dk fungerer men ingen www.gratisdns.dk, URLforward eller admin.gratisdns.dk ser ud til at virle
Avatar billede senior54 Novice
20. december 2006 - 23:18 #4
Ingen problemer ??
Avatar billede leif Seniormester
20. december 2006 - 23:20 #5
Den er også OK herfra igen
Avatar billede mulemule Nybegynder
21. december 2006 - 02:42 #6
Det har været nede i ca 40 min. Men selve, den vigtig DNS del har virket hele tiden.

Men fy at url forward var nede, og tak for en dejlig ting, som jeg mener hellere sku koste 100 kr per år, end være gratis.