Avatar billede am-schluter Nybegynder
20. december 2006 - 20:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

danske stemmer til tomtom

hejsa er der nolge der ved hvor jeg kan finde sjove stemer til min tomtom rune klan eller ander sjove stememr er træt af  den kedlige stemme der følger med
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. december 2006 - 20:54 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. december 2006 - 20:56 #2
Avatar billede am-schluter Nybegynder
20. december 2006 - 20:57 #3
ingen gratis sider
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. december 2006 - 20:57 #4
Næppe - der er så vidt jeg ved ophavsret på de fleste af stemmerne...
Avatar billede am-schluter Nybegynder
20. december 2006 - 21:02 #5
det er jo vildt for de er jo give gratis men skal betale for og hente en gratis stemme det er jo skod
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. december 2006 - 21:15 #6
Tja - stemmen er jo ikke gratis, når man skal betale for den.

Finder du gratis stemmer (som ikke er standardstemmer), vil jeg da gerne høre om det...
Avatar billede am-schluter Nybegynder
20. december 2006 - 21:17 #7
ok
de skrier på sidne du skal være vip for og davlode de gratis stemer
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2006 - 22:06 #8
Jamen LOL?

De er ikke gratis :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2006 - 22:10 #9
Ønsker du at få adgang til de filer der ligger til download her på siden, har du flere muligheder.

1. VIP-Medlem

Som VIP-medlem kan du downloade fra alle grupper og drage nytte af speakfiler, POI'er, patches, oversættelsesfiler, konkurrencefordele osv. i et helt år for kun 199 DKK. Herunder kan du se hvad VIP-medlemmer har adgang til i forhold til ikke-VIP.
Avatar billede am-schluter Nybegynder
18. januar 2007 - 15:07 #10
tak for hjælpen