Avatar billede johwic Juniormester
17. december 2006 - 14:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Menu der ruller ud.

Jeg er ved at lave en website der skal være super enkel og grafisk. Har bruge for at lave en navigationsmenu, der består af order Menu, og først når kan trykker på den, skal der "rulle" andre punkter frem.

Er der nogle der har opskriften, eller kender en extention eller tutorial på det.....
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. december 2006 - 16:55 #1
1. skriv noget tekst.
2. Gå i Properties inspectoren og sæt link til #
3. gå til Window->Behaviors.
4. I Behaviors vinduet klikker du på + og Show Pop Up Menu
5. Så er det bare igang med at rode rundt der ;-)

Eller

1. Lav et billede med din ønskede tekst.
2. Indsæt billedet på din side, og klik så det blir markeret.
3. gå til Window->Behaviors.
4. I Behaviors vinduet klikker du på + og Show Pop Up Menu
5. Så er det bare igang med at rode rundt der ;-)
Avatar billede miss-g Seniormester
21. december 2006 - 02:17 #2
Som bojohansen skriver.

Du kan evt. se en video her hvordan det gøres http://www.multimedia.onbase.dk/dream.htm. Klik på Video tutorials nederst i menuen og se efter "Drop down" menu
Avatar billede johwic Juniormester
23. februar 2007 - 13:40 #3
Tak vil godt give lidt point til begge....så send det som svar...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. februar 2007 - 12:02 #4
Svar :-)