Avatar billede anders02 Nybegynder
12. december 2006 - 11:16 Der er 1 løsning

Hvordan få menuknap til at markere klik ned med mus?

Hej
Hvordan får jeg mine menuknapper til at fremstå anderledes, når jeg trykker ned med musen.
Jeg har brugt Navigation bar, med fire forskellige slags knapper for hver knap, fremstillet i Photoshop som gif-filer.
Der var én af de fire tilstande, den der hedder "over-while-down", som jeg troede betød, at det er den knap, der vil vise sig, når man har trykket knappen ned, forskellig fra når man bare fører musen hen over knappen, men sådan virker det ikke min Dreamweaver MX 2004. Her står det for tilstanden, når man fører musen hen over lige præcis den menuknap, der peger hen på den samme side, man allerede står på (og som der derfor ikke er nogen grund til at klikke på, for man står der jo allerede).
Hvad går galt her?
Mvh Anders02
Avatar billede anders02 Nybegynder
14. december 2006 - 14:48 #1
Ingen svarer ... så stopper jeg selv spørgsmålet her.