Avatar billede mads375 Juniormester
11. december 2006 - 00:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

koste at få lavet en hjemmeside

Hejsa.

Hvor meget vil det koste at få lavet en hjemmeside som er flot designet med flash og diverse ting??
Vil gerne henvise til nogle hjemmesider som jeg godt kan li, men ved ikke om man må det??

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede jokkejensen Novice
11. december 2006 - 00:49 #1
du må henvise til alle de sider du vil..

Prisen afhænger selvfølgeligt meget af hvad du skal have lavet, og hvem der skal gøre det... Så uden at fortælle mere, skal du nok ikke regne med at mange ligger et tilbud :)

/JJ
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. december 2006 - 01:27 #2
Du må henvise til de sider du vil, *men* du kan få problemer hvis du henviser til ulovligt indhold, såsom MP3-downloads.
Avatar billede mads375 Juniormester
11. december 2006 - 02:52 #3
ok tak for det
Sådan en side jeg tænker lidt på er denne:

http://www.girlsquad.dk/

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede olebole Juniormester
11. december 2006 - 13:19 #4
<ole>

Alt efter, hvad et site skal kunne, kan et sådant koste mellem nogle få tusinde kroner til 20-30.000.000 ... du må nok være lidt mere specifik  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede nilsen Nybegynder
12. december 2006 - 22:24 #5
ga
20-30 millioner ??, det var vel litt i overkant?
N.
Avatar billede olebole Juniormester
13. december 2006 - 15:03 #6
nilsen >> Nej, det er det såmænd ikke. Hvis du har arbejdet på større webbureauer - med store kunder i porteføljen - vil du formodentlig også have arbejdet indenfor den slags budgetter  =)
Avatar billede nilsen Nybegynder
13. december 2006 - 19:26 #7
gdi
Vel, kunne du henvise til en slik side, det ville være interessant at se hva man får for slige summer.
Nilsen
Avatar billede olebole Juniormester
14. december 2006 - 10:47 #8
Første version af erhvervsdelen på HydroTexaco's site lå f.eks. på det niveau:
    http://www.hydrotexaco.dk/servlet/doc?NavItem=Erhverv
Avatar billede nilsen Nybegynder
14. december 2006 - 17:46 #9
gd
tks
siden er jo ikke særlig spænende rent grafisk, men indeholder jo et hav av informationer og henvisninger.
Nilsen
Avatar billede olebole Juniormester
15. december 2006 - 12:11 #10
Nej, det ville være en oplagt fejl at bruge økonomien/kræfterne på noget, der ikke har noget med et indformations-/servicesite's anvendelse at gøre  :)

Om bagerpigen har lang selskabskjole på og håret sat op for en kvart million, har ingen betydning for mig ... det er ligegyldig staffage.
Jeg sætter i den forbindelse helt klart indhold før form - dog under behørig hensyntagen til min gamle leveregel:
    Mellem to dybe grøfter ligger ofte en farbar vej
Avatar billede mads375 Juniormester
25. januar 2007 - 12:01 #11
hvem skal have point her???.

___________
Mads
Avatar billede old-faithful Praktikant
25. januar 2007 - 12:37 #12
Hvis du synes mit indlæg var en hjælp, vil jeg da gerne have en sjat :-)