Avatar billede am-schluter Nybegynder
04. december 2006 - 18:49 Der er 1 løsning

hjælp har prøve spillet Titanic

hejsa er der der nogle der kender spillet Titanic her er en beskrivlse af det :

Beskrivelse:
Den 14. april 1912 stødte det fantastiske dampskib RMS Titanic ind i et isbjerg, og i løbet af få timer sank det til bunds i Atlanterhavet. Gennem 14 dykninger skal du gennemsøge lokaliteter på skibet efter godt gemte spor, som vil føre dig til den ultimative skat: Kronjuvelerne. Gør dig klar til at fortabe dig i et storslået historisk eventyr!

er der nogle der ved om der er lave andter spil som dette helst på dansk ?
vis ja hvad heder det ?
og hvor kan man få fingerne i det ?
Avatar billede am-schluter Nybegynder
20. december 2006 - 20:40 #1
tak