Avatar billede anders02 Nybegynder
26. november 2006 - 22:58 Der er 1 løsning

Hvordan linker man til video OG lyd i Dreamweaver MX 2004?

Hej
Jeg har smidt lidt ekstra points på til svar på det her, for jeg vil også gerne vide, hvordan man linker til video OG lyd i Dreamweaver MX 2004, så det kan ses af modtageren?
Hvilket format skal man holde video og lyd i, hvis man vil give modtageren mulighed for at se en videofilm, og hvordan laver man "streaming video" på en eller anden måde?
Er det muligt at gøre det direkte i DW, eller skal man bruge "hjælpeudstyr"?
Og hvilke formater skal man/bør man holde sig til i lyd og/eller video (gør det overhovedet nogen forskel)?
Mvh anders02
Avatar billede anders02 Nybegynder
07. december 2006 - 10:54 #1
Ingen svarer ... så stopper jeg selv spørgsmålet.
Anders02