Avatar billede rexden1 Nybegynder
20. november 2006 - 17:13 Der er 4 kommentarer

hjælp til links

Hvordan styre jeg de forskellige links. Jeg har nogle links som skal formateres forskelligt. Men fordi alle links er defineret i sideegenskaber kan jeg ikke selv styrer hvordan de skal se ud.
jeg har fx 3 links. det nr. 1 skal være understreget og sort nr. 2 skal være rød og understreget, nr 3 skal være rød og ikke understreget... hvordan styrer jeg det uden skal definere min links typografi i sideegenskaberne ?
Avatar billede jmjveb Nybegynder
17. august 2007 - 22:00 #1
Det lyder da som ren volapyk - og helt en fjoget løsning at vælge forskellige link farver mv.
Avatar billede rexden1 Nybegynder
19. august 2007 - 13:07 #2
Det kan godt være, Men spørgsmålet er stadig hvordan man gør, tit kommer man ud for at typografi-egenskaberne skal være forskellige, så hvis du har svaret, kom med det !
Avatar billede jmjveb Nybegynder
19. august 2007 - 14:25 #3
opret 3 css styles ( eller hvor mange du vil ) med dine farvevalg mv. - du kan jo bare kalde dem unnamed1 - 2 og 3
marker linkene og vælg i properties den style du lige har oprettet.
Avatar billede jmjveb Nybegynder
19. august 2007 - 14:49 #4
se evt. et resultat her : http://frimaerker.eu/test.html