Avatar billede dammstam Nybegynder
17. november 2006 - 11:43 Der er 5 kommentarer

Jeg får fejl nå jeg prøver at åbne .exe fil på min PDA

Hej.
Jeg har lavet et lille program til min PDA i VB 2005 express. men den kan ikke åbne jeg får en fejl som er.

fil eller samlingsnavn
'Microsoft.VisualBasic, Version=8.0.0.0,
Culture=neutral,
PublicKeyToken=B03F5F7F11D50A3A'
eller en af afhængighederne blev ikke funde.

Hvorfor får jeg denne fejl nå jeg prøver at åbne den .exe fil om min PDA. nå jeg åbner den på min PC win XP så virker det.?

håber virkelig at i kan hjælpe.
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. november 2006 - 14:07 #1
Er du sikker på at Visual Basic Express kan bruges til at lave programmer til PocketPC?

Du kan ikke normalt bare bruge en almindelig Windows-EXE på en PocketPC.

Fandt det her på nettet:

Q: Can I develop Pocket PC apps using VB2005 Express ? What about the SQL CE ?
...
A: VB Express can be used for Windows Applications, Console Applications, and DLLs or Controls. There is no support for Mobility, but that's a great suggestion.

// Old-Faithful™
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. november 2006 - 14:11 #2
Avatar billede dammstam Nybegynder
18. november 2006 - 22:10 #3
Okay , men nu er det såen at jeg har lavet mit program i VB 2005. så jeg vil helst ikke gå igang med at lavet et ny hehe..
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. januar 2007 - 21:15 #4
Lukketid?
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. februar 2007 - 12:26 #5
Der sker vist ikke mere her. Lukketid?