Avatar billede swat Nybegynder
05. november 2006 - 19:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde ud af at åbne links i nedereste vindue

Hej alle
jeg er ved at lave en hjemmeside i frontpage, men er gået i stå med et lille (læs stort) problem....når jeg trykker på de knapper
i den øvereste del af siden kunne jeg godt tænke mig at den nye siden så åbner i den nederste del ( den del/celle hvori heste fotoet er i)
Under hyperlinks på eksp. knappen lotte kan jeg vælge destinationsramme men ingen af de valg muligheder der give den ønskede effekt ?

Nogle der har en løsning ?

på forhånd tak / SWAT
Avatar billede swat Nybegynder
06. november 2006 - 16:31 #1
ok jeg har oploadet siden....det gør det nok nemmer at forstå hvad jeg mener ik ? :-)

http://jepmond.dk/Tyrannimus/
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
09. november 2006 - 03:56 #2
Den vej, du er på vej ad, fører til at bruge frame-modellen.

Opret en ny side i frontpage (Ctrl-N) og vælg 'Frames Pages', og 'Header'.

Opret nye sider i begge frames og indsæt din menu for oven og hesten forneden.

Så kan du i egenskaberne for hyperlink vælge hvilken frame der skal være target, men nu er det ikke nødvendigt, for der ér  "main" der er base target.

Frames kan dog give anledning til en del andre problemer, men du kan da lige prøve hvordan det er.
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
21. november 2006 - 22:42 #3
Kan du få det til at virke?