Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2006 - 19:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Play Flash i mit program hjælp.

Hej. Jeg har oprettet en anden tråde hvor jeg gerne ville have mit program til at afspille et film klip når man åbnet programmet, men der var ikke noget der ville hjælpe.

Nu siger jeg at jeg helst vil lave sådan at det er et film klip der bliver afspillet når man åbner programmet, men hvis der ikke er nogen der kan hjælpe med det, så bliver jeg jo nød til at have hjælpe til at lave sådan at den afspiller en flash film i mit program. Er der nogen der kan hjælpe med en af de to ting???

Fandt et link her, men kan ikke finde ud af og bruge det. :/

http://www.experts-exchange.com/Programming/Programming_Languages/Dot_Net/VB_DOT_NET/Q_21583725.html
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2006 - 19:28 #1
vil lige sige at linket dur hvis det ser mærkeligt ud ved jer det gør det ved mig. Så vil jeg også lige nævne at min
MPEG-fil bliver komprimeret med exe filen. Jeg gider nemlig ikke have nogen filer til at følge med. Det er derfor jeg har et problem.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 22:16 #2
Lukket