Avatar billede falkevej Juniormester
13. oktober 2006 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scroll funktion i tabel

Er ved at lave en hjemmeside i frontpage og vil bygge siden op via tabeller.

Jeg søger i den forbindelse hjælp til at få en scroll funktion midt på siden.

Min tabel er 800 x 600 og har 25 celler på hver led.
I midten er 10 x 10 celler flettet sammen og i dette felt kunne jeg godt tænke mig en scroll funktion.

Mon det er muligt
Avatar billede jriisjoh Nybegynder
13. oktober 2006 - 16:05 #1
Hvis du bruger Insert, Inline Frame, New page, i den store sammenflettede celle, får du automatisk en scroll funktion foræret. Eneste "ulempe" er, at det koster en ekstra side...

Mvh. Jørgen
Avatar billede falkevej Juniormester
13. oktober 2006 - 18:02 #2
Hej jørgen

Jeg tror ikke jeg har samme version, kan i hver til fald ikke se hvor inline frame skulle ligge.
Har en dansk version 2000
Avatar billede jriisjoh Nybegynder
13. oktober 2006 - 19:59 #3
Hm, jeg har en engelsk 2003 version: Menu - Insert - Inline Frame. Men funktionen kan evt. være tilføjet i en af de nyere udgaver. Ærgerligt.

Mvh. Jørgen
Avatar billede falkevej Juniormester
13. oktober 2006 - 20:19 #4
Det kunne det tyde på.....sur røv.
Så må tabellen jo bare vokse i længden med det går nok også, selv om det andet ville være pæner.
Avatar billede falkevej Juniormester
26. november 2006 - 07:50 #5
løst