Avatar billede timelord Nybegynder
13. september 2006 - 08:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Debugger sprog

Hej

Jeg har et problem på en af mine computere. Den har Visual Studio 2003 installeret på en dansk XP.
Hver gang min debugger finde en fejl skriver den fejlen på dansk.
En anden computer jeg har med samme opsætning virker perfekt, den skriver engelske fejl meddelser.

Er der nogen der har en løsning?
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
13. september 2006 - 10:57 #1
Hej.

Når man udvikler programmer ved hjælp af Visual Studio 2003 (eller 2005), så benytter man .NET Framework. Dette framework kan både downloades på dansk og på engelsk. Jeg vil umiddelbart tro at det er derfor at fejlbeskeden kommer på forskellige sprog.

Venlig hilsen,
Martin.
Avatar billede timelord Nybegynder
13. september 2006 - 14:18 #2
Det var næsten rigtig, jeg havde en dansk et eller andet ekstra installeret til frameworket. Det fjernede je og voila!!!

Smid et svar!
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
13. september 2006 - 15:18 #3
Det var godt at det lykkedes :-)