Avatar billede jerrydidde Nybegynder
01. september 2006 - 17:26 Der er 1 kommentar

Windows XP Home Edition vil ikke starte

Hej
Min Home Edition vil ikke starte. Jeg har prøvet via CD at reparere installationen, men får følgende tekst: Har fundet en fejl, Windows lukkes ned for at beskytte computeren. Process1_initialization_failed
Det er heller ikke muligt på nogen måde at starte i fejlsikret tilstand. Er der nogen mulighed uden at skulle formatere disken og inlæse Windows påny.I aftes jeg lukkede ned blev det gjort korrekt. Til morgen var det ikke muligt overhovedet at starte, der bootes men så køres der i ring. Jeg er nødt til at bruge min bærbare for at skrive til jer. Hjælp jeg har mange bla.a. fotos på disken......
Avatar billede jacla Nybegynder
02. september 2006 - 01:37 #1
Det lyder som om din HDD ikke er formateret i bund.

Prøv KillDisk kan hentes på inkl. brugervejledning www.helgec.dk

Du skal bare være obs på den fjerner partitioner.

Vh

Jan