Avatar billede asera Nybegynder
05. august 2006 - 20:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu-Siemens Recovery-cd tabt

Halløj Eksperter!

Jeg har for et års tid siden anskaffet mig en Fujitsu-Siemens bærbar pc (Amilo M1437G)og har mistet min Recovery-cd. Det er meget tragisk da spanden ikke kan formateres uden denne.
Mit spørgsmål til jer er derfor, kan man skaffe sådan en recovery-cd? måske downloade den som .iso? Eller er der andre måder for mig at formatere på...

Vielen Dank
Avatar billede nicer Nybegynder
05. august 2006 - 20:23 #1
Kig deres hjemmeside i gennem
Avatar billede asera Nybegynder
05. august 2006 - 20:30 #2
Hmm har prøvet. kan ikke finde noget af interesse..
Hint? :P
Avatar billede nicer Nybegynder
05. august 2006 - 20:32 #3
Denmark (Danish)
FSC Consumer,Mobile Computers, Displays and Pocket LOOX - +45 7222 4646
Professional PCs and Servers and VMware(FSC) - +45 4477 5600
Professional PCs and Servers  -  +45 7012 4400

<-- prøv at ringe til dem og spørge dem direkte :) det er vel det mest dækkene svar :)
Avatar billede unexperienced Nybegynder
05. august 2006 - 21:48 #4
du kan købe den via http://www.fuzzishoppen.dk/ alle computere is dk er af mærket scalio ... det koster i alt 250kr (ekstrem ripoff) og der er ikke nogle drivere med så husk at downloade dem et sted fra inden du genistallere
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2006 - 21:53 #5
Jeg vil nu tro at du til hver en tid kan formatere uden omtalte cd - downlad og brænd "bootcd" http://www.helgec.dk/bootcd.html cd-en skal brædes som et bootimage - boot op på cd-en og formater på normal vis - kører du NTFS - slet partition - opret partition - genstart formater, iøvrigt går jeg ud fra at du igen skal installerer XP så du kan jo blot formatere under installationen -
Avatar billede ataxx Nybegynder
07. august 2006 - 09:42 #6
Jeg vil mene at Win XP ligger på den recovery CD som du mangler. Derfor er der ikke så meget andet at gøre, end at tage kontakt til producenten, og høre om du kan få / købe en ny.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 11:50 #7
Eller download og brænd en live-cd - boot op på den cd - så kan du se om din XP ligger på disken
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2006 - 20:50 #8
RESPONS !!
Avatar billede asera Nybegynder
18. august 2006 - 21:04 #9
Jeg har delvist løst problemet. Har fået fat i en cd. men nu rejser et nyt problem sig. laver nyt spørgsmål om det.
Tak for jeres hjælp!