Avatar billede cbt Nybegynder
05. juli 2006 - 07:12 Der er 3 kommentarer

Aktivere og bruge dette object

Hver gang jeg kommer på en side med Active-X komponent er den ikke aktiv. Der kommer en besked på komponenten. "Tryk på enter eller mellemrumstasten for at aktivere og bruge dette object".
Det er noget der er opstået for et par måneder siden og jeg er ved at være godt træt af det !! Jeg har prøvet at slå divese sikkerhedsindstillinger fra i  IE. men uden held. Er der nogle der ved hvordan får denne aktivering til at ske "automatisk"
Avatar billede jps6kb Novice
05. juli 2006 - 08:07 #1
Du siger du har prøvet sikkerhedsindstillinger i Internet Explorer, men bare lige for at være sikker;

Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed
Klik "Brugerdefineret niveau"

Nummer 1, 2, og 4 sætter du til 'Aktiver'.
Hjælper det?
Avatar billede cbt Nybegynder
05. juli 2006 - 08:44 #2
Ja, de er aktiveret, det er alle øvrige også, der har noget med Active-X at gøre.
Men det hjælper ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2006 - 10:21 #3
Det er en sikkerhedsopdatering fra Microsoft.
Hvis du vil være fri for det (Kan ikke anbefales) kan du afinstallere opdateringen.

KB912945 eller KB912812
http://www.eksperten.dk/spm/712779