Avatar billede duckie2 Nybegynder
20. juni 2006 - 10:31 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Virksomheds navn

Hejsa

Jeg starter snart som selvstændig businesscoach. Jeg har at specialisere mig inden for ledelse.

Mine produkter er derfor coaching, foredrag og workshops med målgruppen "ledere"

Men jeg mangler et navn...et rigtig godt navn. Som meget gerne må være ledig som domæne også.

Glæder mig til jeres brainstorm.

Mvh Kénneth Boysen
Avatar billede areon Nybegynder
20. juni 2006 - 10:58 #1
ClearManagement, ClearCoaching, CarerCoaching (CC). CareerCoach, FromA2B, SelfDevelop, LearnTrainUse, SelfDev. SelfDevelopment, PersonalCareerBuilding, CareerBuilders, CareerGuidance, FuturePrepared, Train2Lead, Train2Manage.. bum bum bum..  Hvis du syns der er noget ide i nogle af dem kan jeg smide lidt flere. :) goodLuck
Avatar billede duckie2 Nybegynder
20. juni 2006 - 13:03 #2
Hejsa

bliv endelig ved....virkelig inspirerende!!! Meget gerne over i noget ledelse/management
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2006 - 13:13 #3
Boysen Management & Development
Avatar billede duckie2 Nybegynder
20. juni 2006 - 13:23 #4
også super ide....dog bliver det et noget langt domænenavn :)
Avatar billede areon Nybegynder
20. juni 2006 - 14:51 #5
Learn2manage, Learn2Lead (L2L), SkillDevelopment, LeadingU, ULead.
Avatar billede areon Nybegynder
20. juni 2006 - 14:52 #6
ILeadU, :P
Avatar billede cpacan Nybegynder
20. juni 2006 - 15:49 #7
Coach2business, Coach2management, Boysen Coaching, Coach Boysen
Avatar billede duckie2 Nybegynder
21. juni 2006 - 18:26 #8
Super input,,,,går i tænker boksen og vender tilbage i weekenden
Avatar billede duckie2 Nybegynder
24. juni 2006 - 07:05 #9
Tak for de gode svar..... Nu har jeg meget mere, at arbejde videre med!
Avatar billede areon Nybegynder
24. juni 2006 - 13:18 #10
Glad for at du ku' bruge noget af det. :)

Held og lykke med det. Skulle der være andet kan du jo skrive på sorensen@orangeweb.dk og vi kan vride Hovedet igen.

god weekend
Avatar billede cpacan Nybegynder
26. juni 2006 - 14:56 #11
Får vi at høre, hvad det ender med?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
26. juni 2006 - 16:04 #12
Det kan du tro. Så snart jeg har taget beslutningen :)
Avatar billede duckie2 Nybegynder
30. juni 2006 - 22:51 #13
Vejen til succes ..... lyder det for "frelst"?
Avatar billede areon Nybegynder
01. juli 2006 - 12:07 #14
Det syntes jeg kommer meget an på i hvilken kontekst du bruger det? Skriv hele sætningen?

Såfremt du ønsker at lade det stå alene, evt. slogan, syns jeg personligt det lyder lidt/meget ”slicy” og hult..