Avatar billede ahu Nybegynder
13. juni 2006 - 15:41 Der er 11 kommentarer

Jeg skal bruge en programmérbar wmv player i ASP

Er der nogen der kender en god wmv player, der kan programmeres i ASP. Den skal kunne afspille fra en webside og man skal kunne tilpasse farver og layout
Avatar billede madeindk Nybegynder
13. juni 2006 - 15:52 #1
Skal den kunne afspille film eller lyd? Eller begge dele?

\madeindk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2006 - 17:26 #2
Det har ikke noget med ASP at gøre.. ASP afvikles på serversiden, og WMP på klientsiden.

Du skal flytte dit spørgsmål til JavaScript kategorien: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori.
Avatar billede ahu Nybegynder
14. juni 2006 - 10:23 #3
Den skal kunne afspille både lyd og film. Jeg skal bruge en player, der kan ligge på en side på nettet og derfra afvikle lyd og film. Ofte kan man finde et script med en funktionalitet, der kan bruges på en server. Den jeg ønsker skal have play - pause fwrd back knapper og det skal være muligt at indstille playerens farver rundt om billedet, så den kan tilpasses mine siders layout. Findes den slags overhovedet?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. juni 2006 - 15:41 #4
Det er stadigvæk JavaScript, og ikke ASP.. :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
15. juni 2006 - 21:08 #5
Ja, den slags findes der tusinder af, men normalt laves de i JavaScript / JScript eller Flash efter behov ...
Avatar billede ahu Nybegynder
16. juni 2006 - 08:53 #6
Ok ok

Javascript eller Jscript lyder rigtig fint - kender i så også et godt sted hvor de der tusindner af scripts kan downloades?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
16. juni 2006 - 15:36 #7
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. juni 2006 - 17:48 #8
Hmm.. Hvorfor er vi stadigvæk i ASP kategorien..? :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
16. juni 2006 - 18:33 #9
thesurfer:

A Søger æ Player ;-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. juni 2006 - 22:38 #10
:-)

ahu kan ikke få en ASP løsning, da det er en JavaScript løsning, der skal til.. :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
17. juni 2006 - 09:24 #11
Ja, helt sikkert. Der ville han få mere hjælp, men lidt ASP kan han jo altid lægge ind i playeren på div. attributter - f.eks. URL / FileName, height, width, volume, balance m.fl. og han kan skrive selve playeren ud med ASP, hvis han vil. P.b.a. af en database (db) / brugerønsker kan han sætte alle de True / False parametre han vil og leverer et design der passer til f.eks. OS, browser el.a.

Summa summarum 'ahu':
Læg selv et svar her og accepter det. Opret så spørgsmålet, som thesurfer så rigtig siger, i JavaScript-kategorien og hvis du vil have mere kvalificerede svar, bør du nok uddybe, hvad du mener med '... der kan programmeres..'.

Hvis det er en db-løsning du er efter, så må du uddybe (rigtig) meget, hvad det er du ønsker ...