Avatar billede pitzen Nybegynder
10. juni 2006 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af hjemmeside

Hej med jer...

Jeg har lige fået sommerferie og har nu 2½ måned inden studiet starter op igen. Derfor er jeg intresseret i at at købe en hjemmeside(r), som jeg kan gå og hygge med mig her igennem sommeren...

Så hvis i har noget til salg eller blot kender nogen som vil sælge, er i meget velkommen til at smide en besked. Der er ingen krav om hvad siden skal indeholde, så det er bare med at prøve...

Jeg kan kontaktes på jonas@reeh.dk eller på msn jonas_reeh@hotmail.com

De bedste hilsener

Jonas Reeh
Avatar billede pitzen Nybegynder
10. juni 2006 - 22:38 #1
Det må selvfølgelig også gerne være webshopper og lignende.. Alle projekter har interesse :)
Avatar billede ibleif Nybegynder
11. juni 2006 - 13:27 #2
Hvilket budget arbejder du ca. med ?

// Ibleif
Avatar billede pitzen Nybegynder
11. juni 2006 - 14:00 #3
Jamen der er sådan set ikke rigtig nogen begrænsninger, så længe prisen sammenlignet med produktet er fair... Alt har interesse :)
Avatar billede zybe Nybegynder
13. juni 2006 - 20:07 #4
Har denne side til salg på qxl.dk http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26186208
Avatar billede pitzen Nybegynder
03. september 2006 - 16:56 #5
lukkes