Avatar billede loechte Nybegynder
06. juni 2006 - 15:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Orderløsning til C5

Hej!

Efter længere tids søgning efter et nyt og tidsvarende regnskabsystem er vi nået frem til at C5 bedst opfylder firmaets behov. Desværre bliver dette hurtigt dyrt når der skal kobles få men nødvendige moduler på.

Vi står dog så nu og mangler en E-løsning omkring afgivelse af ordre. Vi har tidligere benyttet en formmail, men for at lette arbejdsgangen - ikke yderligere indtastning - søger vi en løsning der kan implementeres på vor eksisterende webside og samarbejde med C5.

Kravene er ikke så store, der skal ikke være priser tilgængelige, vareudvalget er ikke mere end max 150 varenumre - alle dog i to til tre kolli.

Det er unægteligt en jungle på nettet, og mange modsiger hinandens argumenter for de enkelte produkter, jeg søger derfor konkrete bud og eventuelle erfaringer omkring dette!

Hvis nogen af jer har erfaring med stregkodeløsningen til C5 vil jeg også meget gerne høre om denne, det er nemlig kun et fåtal af ordrene der endnu afgives via internettet, langt de fleste kommer pr. fax hvorfor stregkode måske kunne lette i det daglige indtastningsarbejde.

På forhånd mange tak!
Avatar billede moskjaer Nybegynder
06. juni 2006 - 16:16 #1
Vi har tidligere leveret et system, hvor webshop og C5 blev integreret, så ordrer, kunder og produkter blev synkroniseret mellem webshoppen og C5. Endvidere kørte alle ordrer igennem til C5, der blev genereret en plukliste til lageret og vha. stregkodescanner blev lagerbeholdningen ajourført i C5, når produkterne blev plukket fra lageret.

I er velkommen til at kontakte os på kma(a)moskjaer.dk, for en uforpligtende samtale om mulighederne.
Avatar billede loechte Nybegynder
23. november 2006 - 21:21 #2
Lukker, løsning fundet.