Avatar billede hoejgaard Juniormester
01. juni 2006 - 15:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Partner søges til webprojekt

Hej.
Jeg har en ide til en webside med konkurrencer, men vil gerne have en partner med på projektet. Dels til at bistå med programmering, ideer, osv...
Avatar billede dkshero Nybegynder
01. juni 2006 - 15:40 #1
hej hoejgaard
lyder spændene er der en smule penge i det?
du kan måske bruge mine grafiske evner?
Avatar billede hoejgaard Juniormester
01. juni 2006 - 16:44 #2
Om der er penge i det vil tiden vise :-)
Det jeg søger er en som deltager i projektet på lige fod, dvs også med finpudsning af koncept osv..
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. juni 2006 - 17:02 #3
kunne godt være interesseret. Hvor befinder du dig i landet ?
Avatar billede hoejgaard Juniormester
01. juni 2006 - 17:19 #4
Jeg er fra Odense, og dig ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. juni 2006 - 17:25 #5
Fredericia...
Avatar billede hoejgaard Juniormester
01. juni 2006 - 18:15 #6
no doubt
fortæl lidt om hvad du laver og dine kompetencer..
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. juni 2006 - 19:01 #7
du kan se det på www.firmdesign.dk

dagligdagen er i en Skolefritidsordning med 103 unger om benene... Stress yes sir
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. juni 2006 - 20:15 #8
Kan der blive oplyst lidt mere om projektet?
Avatar billede hoejgaard Juniormester
04. juni 2006 - 11:10 #9
Nej ikke så meget lige nu, det er stadig på et ret overordnet plan, men søger nok en m/k på min alder(38) +- 15 år, og gerne bosiddende på fyn, da jeg bor der.
Det er ikke kun til det projekt, men også fremtidige projekter, så der er sådan en slags ven/partner jeg søger...så kemien betyder ligeså meget.
Avatar billede hoejgaard Juniormester
06. juni 2006 - 08:50 #10
Interesserede kan smide en email med kompetencer,interesser osv. på mhj@privat.tdcadsl.dk
Avatar billede hoejgaard Juniormester
08. april 2007 - 10:04 #11
lukker