Avatar billede the_edge Nybegynder
28. maj 2006 - 16:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lille webserver

Hejsa alle..
Jeg har set at man kan få lille FTP server. Det ligner nærmste bare en ekstern haddisk... Jeg tænkte på om det var muligt at få en, Den skulle bare være en webserver.
Avatar billede zinuss Nybegynder
28. maj 2006 - 16:59 #1
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=160700

Der findes nok nogen som er biligere :)
Avatar billede zinuss Nybegynder
28. maj 2006 - 17:03 #2
Avatar billede zinuss Nybegynder
28. maj 2006 - 17:05 #3
damn, kom til at poste :D

Den kører godt nok kun IDE forhold til den anden som kører SATA og plads til 2 diske :)
Avatar billede the_edge Nybegynder
28. maj 2006 - 17:09 #4
De ser fede ud... Det er ikke lige det jeg havde tænkt på... Men tror jeg skal købe noget ligne som den første :) jeg har lige et sidste dumt spørgsmål :) kan man tilslutte en skærm ? eller skal man styrer den over netvæket ?
Avatar billede zinuss Nybegynder
28. maj 2006 - 17:17 #5
Det er da en som en ekstern harddisk :)
Mit bud er at de konfigureres via en web browser, og nej der kan ikke sætte skræm til :) Læs bedømmelserne fra den på edbpriser, folk taler ellers godt om den, overvejer helt at købe en selv nu :D
Avatar billede the_edge Nybegynder
28. maj 2006 - 17:21 #6
Ja den ser god ud :D tak skal du have for dit hurtig svag.
Avatar billede the_edge Nybegynder
28. maj 2006 - 17:21 #7
bare lige skriv noget som et svar så jeg kan give dig point
Avatar billede zinuss Nybegynder
28. maj 2006 - 17:28 #8
Samler ikke point, desuden fik jeg selv noget ud af det :) tag dem selv
Avatar billede the_edge Nybegynder
28. maj 2006 - 17:30 #9
Det er sku stor hjertet af dig... Jeg tror jeg køber en på mandag... for 300 kr mere kan du få en med SATA http://www.vildepriser.dk/produkt.html?ItemID=286378&gruppe=C&Extended=1&ugruppe=CE&Producent=Z10648

og tak for hjælpen endnu engang.
Avatar billede zinuss Nybegynder
28. maj 2006 - 18:00 #10
det var så lidt :) Husk at godkende dig selv som modtager af point og luk spørgsmålet