Avatar billede dranzer Nybegynder
26. maj 2006 - 14:19 Der er 1 løsning

Hjælp til at Compile wav

Hej. Jeg vil gerne have sådan at jeg kan få musik på mit program uden at der skal følge en wav fil med...

Er det ikke muligt at Compile en wav fil ind i mit program.. Jeg har ikke problemer med at få lavet kode men kan ikke finde ud af og gøre sådan at min wav fil bliver Compile ind i programmet..

Jeg ved der er ander programmer som der kan spille musik af når man åbner det, uden at der skal følge en musik fil med...

Jeg gider nemlig ikke at der skal følge en wav fil med for at den kan afspillet musikken.

Er der nogen der kan hjælpe??? ;o) (Bruger Visual Studio 2005)
Avatar billede dranzer Nybegynder
28. maj 2006 - 18:23 #1
Tråden er lukket!