Avatar billede elskerputteh Nybegynder
22. maj 2006 - 22:06 Der er 5 kommentarer

Login - Forum system..

Jeg søger en til at lave et login system.. Og om man kan lave sin egen MySQL server.. Og opsætning.

Login system skal være med forum.. Der skal kun være 1 admin.. Som skal kunne oprette brugere.

Det er sådan set lige meget hvad det er kodet i..

bare det virker :D

Hilsen PutteH :D Tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 22:15 #1
Der findes en del opensource scripts, der har sådanne egenskaber. Hvis du, derimod, gerne vil have et system speciallavet til dig, skal du desværre nok smide nogle penge efter en, der vil lave det.

Du kan kontakte mig på ab@notenet.dk, hvis du vælger den sidste løsning.

Ved valg af den første løsning, kan du bruge et af følgende - de fleste har dog mange andre funktioner:

www.phpnuke.org
www.e107.org
www.postnuke.com

og så naturligvis blogging software som:

www.wordpress.com
www.blogger.com

Den sidste værende et hosted system styret af Google.
Avatar billede elskerputteh Nybegynder
23. maj 2006 - 14:00 #2
Hvad er mySQl og hvordan det fungere. Kan man lave sin egen mySQL?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2006 - 14:20 #3
MySQl er en database som eksempelvis Microsoft Access. Hvis du allerede har en server med PHP, kan du nemt installere MySQL på den også.

Hvis du derimod får din server hosted andetsteds, hvor PHP også understøttes, er der meget stor sandsynlighed for, at denne også har en MySQL database.
Avatar billede elskerputteh Nybegynder
23. maj 2006 - 14:29 #4
Kan du anbefale en server ;P
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2006 - 14:44 #5
En host?

Tjah jeg ville med glæde anbefale www.cbox.dk, men de er nu lukket, og www.i123.dk, som jeg tidligere har været hostet hos er ikke anbefalelsesværdige. Prøv www.b-one.dk for en billig server.

Ellers er der www.hotserv.dk, der er 100 % gratis, og indeholder alle de funktioner du skal bruge.