Avatar billede tingholm Mester
16. maj 2006 - 15:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

laver underligt linieskift i tabel

http://www.menu-kort.dk/result.php?postnr=7900

kan man klikke sig ind på et søgeresultat og i toppen af dette er der nogle ikoner... alle ikonerne skal være på én række...
men lastbilen (og kun den) vil altid hoppe ned på næste linie... hvorfor vil den?? hvis man tager et søgeresultat som ikke har lastbilen er de som de skal være...
håber i kan forstå mit lidt kryptiske spørgsmål og at i kan finde en forklarring på dette (i mine øjne) lidt underlige fænomen...
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
16. maj 2006 - 15:55 #1
Jeg kan ikke se noget problem med lastbilen, det er sandsynligvis nok noget med bredden af tabellen der gør at der ikke er plads til det sidste billede
Avatar billede backside Nybegynder
16. maj 2006 - 17:40 #2
Prøv at fjerne din align="left" til "lastbil billedet"
Avatar billede tingholm Mester
17. maj 2006 - 08:09 #3
backside: det hjalp... smider du et svar for points ??
Avatar billede tingholm Mester
17. maj 2006 - 08:52 #4
er det i øvrigt en fejl at popupvinduet lukker uanset hvor i vinduet man klikker?? skal jeg evt lave det til kun at lukke ved klik på billede eller kun kryds ??
Avatar billede backside Nybegynder
17. maj 2006 - 14:55 #5
Svar.  ;)
Jeg kan bedst li´ når det er et kryds man klikker på for at lukke. Men ved ikke hvad der er bedst.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
17. maj 2006 - 15:01 #6
Jeg vil sige det nok ville være bedst hvis det var et bestemt sted man kunne lukke, evt. tydeligt markeret ved at kalde det "luk vindue" eller lignende ellers så lave det så man kun kan lukke på kryds, man kan jo komme til at trykke forkert og lukke vindue før tid, kan være meget irriterende
Avatar billede tingholm Mester
19. maj 2006 - 08:55 #7
ok, fjerner det så man kun kan lukke på krydset...
Avatar billede backside Nybegynder
19. maj 2006 - 09:51 #8
En ting der irriterede mig var img toolbaren. Måske en ide at fjerne den?