Avatar billede jakobgt Nybegynder
15. maj 2006 - 00:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Emacs emulation i VS 2005

Hejsa!

Til min store glæde har de inkluderet en Emacs shortcuts Emulation i VS 2005. Problemet er bare at når man trykker tab i text-editoren, indsætter den ikke et tab, så markøren står lige under bogstavet på linien ovenover.
Et eksempel:
    Dim foo as ....
<- ved tryk på tab på denne linie, burde markøren hoppe hen under D'et, men der sker intet.
Jeg har ledt på nettet, men kan ikke finde nogen steder, hvor de nævner det.
Avatar billede khs1a Nybegynder
16. maj 2006 - 10:32 #1
jeg faldt over følgende måske kan du bruge det?
http://channel9.msdn.com/ShowPost.aspx?PostID=160293
Avatar billede khs1a Nybegynder
16. maj 2006 - 10:35 #2
Avatar billede jakobgt Nybegynder
16. maj 2006 - 20:53 #3
Takker for svaret. Jeg får ikke tid til at kigge på det, før weekenden. Er bange for at jeg bruger alt for meget tid foran computeren og dermed ikke får lavet de skide lektier, hvis jeg hopper ned i Visual Studios vidunderlige verden de næste par dage. :-)
Avatar billede jakobgt Nybegynder
25. december 2006 - 17:05 #4
Jeg fik vist aldrig lukket. Gider du poste et svar. Det så nemlig ret fedt ud.
Avatar billede jakobgt Nybegynder
17. februar 2007 - 17:37 #5
Lukker