Avatar billede mpjc Nybegynder
10. maj 2006 - 20:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kommer hjemmesiden ikke på google

Hej!

Jeg har lavet en hjemmeside og købt domæne og alt det som skal til.

Hjemmesiden har nu været online i godt en uge nu, men google har stadig ikke fanget den. Selvom jeg utallige gange har tiføjet siden til googles tilføj link service.

Nogle som ved hva det kan skyldes?

Jeg har lavet denne meta kode, ved ikke om det har noget at sige.

<meta name="robots" content="index, follow">
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. maj 2006 - 20:55 #1
Hvis ingen linker til dig, så optager google dig ikke.
Hvis ganske få linker til dig, kan der gå op til 3 måneder før du kommer med

Hvis du har begået noget af det man ikke må så optager google dig ikke, men for at kunne sige noget mo det, så skal jeg se sitet.

Meta tags er ophøjet ligegyldige i denne sammenhæng og i de fleste andre sammenhænge også
Avatar billede mpjc Nybegynder
11. maj 2006 - 07:46 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. maj 2006 - 08:41 #3
Jeg kan ikke umiddelbart finde noget der skulle være forbudt. Du kan dog sagtens optimerer dine sider meget mere end de er nu. Læs artiklerne om søgemaskineoptimering du finder her på eksperten. og gør lige så
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. maj 2006 - 08:41 #4
Avatar billede mpjc Nybegynder
11. maj 2006 - 12:34 #5
Hej!

synes bare umiddelbart at det er mystisk at google ikke finder den. har en anden side hostet os samme udbyder, den hjemmeside fandt google med det samme.
Avatar billede mpjc Nybegynder
11. maj 2006 - 12:43 #6
men jeg væbner mig med tålmodighed, og ser tiden an.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. maj 2006 - 13:07 #7
Du kan speede processen lidt op hvis du kan få din side optager i www.dmoz.org. Dette er dog ikke så let så du skal være omhyggelig når du tilmelder.

Generelt skal du så langt ud i strukturen som muligt
Det sted du tilmelder skal passe bedst muligt til dit site
Det du skriver i din tilmelding skal ligne det de andre der har fået sider optaget, men alligevel være forskelligt. Se nøje hvad der er skrevet
Avatar billede hacked Nybegynder
11. maj 2006 - 22:09 #8
Tilmeld dit site chart.dk (eller lignende), så kommer den med indefor 1-2 uger. Der går ca. 2-3 uger hvis man tilmelder sit site til deres tilføj link service. Sandsynligheden for at blive optaget er større jo flere der linker til dit site.
Avatar billede hacked Nybegynder
11. maj 2006 - 22:10 #9
* Har lige opdaget at du har tilmeldt dit site til chart.
Avatar billede mpjc Nybegynder
12. maj 2006 - 12:08 #10
Hej!

Jeg kan se at hvis jeg søger på Microsoft søgemaskine så er linket med. Men ikke hvis jeg tjekker på google, jeg kan dog se at googlebotten har været forbi.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. maj 2006 - 12:35 #11
Der kan gå op til en måned fra googlebotten kikker forbi til du er med i indexet. Det derer vigtigt er at der er mange der linker til dig, jo flere jo bedre.