Avatar billede jobestar Nybegynder
06. april 2006 - 01:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Messenger - gmail - outlook blokerer

Hej :-)

Jeg har lavet mig en ny gmail konto og vil gerne bruge den sammen med en ny msn messenger konto jeg har lavet.

Jeg vil gerne have at messenger og gmail snakker sammen, at min gmail konto er den email der er aktiv i min messenger. Men den bliver ved med at åbne Outlook Express når jeg trykker på email ikonet.

Jeg har været inde på msn passport halløjet og skrevet min nye email osv. Det var jo nærmest en del af hele oprettelsen. Forstår ikke helt hvad der sker.

Håber der er nogen som kan hjælpe? :-)

Mvh Oscar
Avatar billede jobestar Nybegynder
01. august 2006 - 17:49 #1
.
Avatar billede jobestar Nybegynder
01. august 2006 - 17:51 #2
.
Avatar billede baldur13 Nybegynder
21. september 2007 - 17:47 #3
er der et svar ud over
.